'

'

torstai 17. maaliskuuta 2011

Huone


Hei vaan!

Kuva on lapsuudenkodista, minun huoneestani.
Olin halunnut (ja saanut) sisustaa ja maalata oman huoneeni "näköisekseni" :
 värit olivat, -70 luvun tyyliin, kutakuinkin rohkeat ja voimakkaat,
seinillä oli kirjakaupasta pyytämiäni kirjamainosjulisteita,
ja niissäkin näkyi "ajanhenki". 
 Olin myös Tenavat-fani, ja piirtelin mielelläni kuvia tuon sarjakuvan hahmoista.
Oikein kun tarkasti kuvaa tiirailee, näkyy,
että olin maalannut vanhoja lasipurkkeja kirkkaanpunaiseksi,
leikkonut Marimekon hyllypaperista pikku kuvioita hyllyn reunaan...
...pöydän jalat olin myös maalannut ja pintaan laittanut kerniä...
..saman tapaista harrastan yhä..
Minulla oli myös oma radio (vaikkei sitä tässä kuvassa näykkään)
ja se oli huippu hauskaa, sillä olin ahkera kuunnelmien ja musiikin kuuntelija.


..sellaisin muisteloin tänään...

 MUKAVAA PÄIVÄÄ!

  toivottelee  Riitta Sinikka 

Ei kommentteja: